25 Kasım 2014 Salı

ANLADIM

Alıp giden bir buluta sorarım, yok der dönüşü olmaz bu işin
Ancak bir yağmur damlasından kucak açarmışsın bana
Hafif bir esintiyle birlikte yüksek bir engele karşı
Bir tek damlasında da olsaydı hani,
Daha yüzlercesinde aramam gerekiyormuş seni
Yani seni bana öyle anlatır, gerisini bilemem
Bende yalancısı olurum, o geçip giden bulutun
Sık sık sorar oldum seni; havaya, buluta, suya
Hepsinde de aynı cevap '' dönüşü yok bu yolun ''
Ha birde gecesi var bu işin, bir de aynası sazlıkların
Ve tel örgüsü, narin, senin saçların gibi
Güneş alevi gözlerin, elma kırmızısı dudakların
Yani anlayacağın bir de gecesi var bu işin
Bir de dönüşü olmayan bir sesin
Biraz fazla içmişim, sarhoş olmuşum bu akşam
Gece uzun, daha içerim, para da lazımdır elbet
Neden hep bir adım gerinde yürüdüm ki onca yolu
Bunca kadın, bunca kadınla, bunca yol hepsi küçük
Ama bende küçüğüm yavrucağım büyümedim ki
Dinim imanıma karışsın büyürsem şayet
Dinim imanıma karışsın unutursam seni

A. KADİR DOĞAN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder