12 Haziran 2014 Perşembe

ZAMANSIZ

Bir zamanlar hayallerim vardı,
Gün be gün büyüdükçe büyüyen,
Akreple yelkovan arasında kaldılar, öldüler hepsi,
Bir zamanlar, umutlarım ve sevdalarım,
Hepsinin içinde sen, sen, sen..
Eksik türkülerden fışkırmış,
Deli ırmaklardan daha hırçın, daha asiydiler,
Şimdi, hepsi bir gidişi besliyor,
Ölümlü bedenime yük oluyorlar,
Bir zehirden daha hain ve bir kılıçtan daha keskin,
Ah beni anlayan bir martı olsaydı keşke,
Ah beni anlayan bir yılan,
Dudaklarımdan dökülse ter ter dertlerim,
Söküp alabilsem şu akreple yelkovan arasından,
İçim kanasa ısırsa beni yılan,
Ölsem,
En derin okyanuslarda boğulsam,
Martılar cesedime sıçsa,
Yüzerken bedenim,
Ah benim gülüm, ölüyorum bugün,
Bana saçlarını ver içinde kaybolayım,
Yüzüm buruşuyor,
Burnumda bir yalnızlık kokusu,
Bana bedenini ver ruhuna yansısın ruhum,
Ah benim gülüm, ölüyorum bugün,

A.KADİR DOĞAN







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder