12 Haziran 2014 Perşembe

BAŞTAN BAŞLAYALIM

Bir yağmur damlasından silkinsin yaprak
Tek tek silkinsin, bize ne!
İrkilsin, şaşırsın yağmur, bize ne !
Gel biz farklı insanlar sevelim,
Sen beni ben seni bulalım başkalarında,
Yeniden yoğrulalım biz.
Hamurdan ve çamurdan,
Yeşil ateşlerde eritilsin ruhlarımız,
Sen bende ben sende can bulayım,
Eski adlarıyla anılmasın insanlar,
Tarihe gömülsün adları ve simaları,
İşleri, güçleri ve gölgeleri,
Bizde gömülelim, kaybolalım zamanda
Şu zehirli otları görüyor musun,
Şu eşek arısını,
Hadi biri sen ol öbürü ben, ne fark eder,
Kimse sevmesin bizi, ne fark eder,
Korksunlar bizden ne fark eder,
Sen bir nar tohumu, ben bir garip kırlangıç
Hadi güneşi gör can bul, 
Ben senle senin dalına konayım,
Hadi sen can bul, nefes ver bana,
Sen güneşe aşık kal ben sana,
Haydi aykırı aşlar yaşayalım,
Tövbesini bozalım aptallıkların,
Biz farklı yerlerde can bulalım,
Kavuşsun ellerimiz  birbirimizin olalım,

A.KADİR DOĞAN


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder