30 Mayıs 2014 Cuma

ŞİMDİ BEN

En güzel bahçelerden çiçekler toplayalım
Bir veda atalım bitmek bilmeyen uykusuzluklara
Uyuyalım, uyuyalım da bir daha uyanmayalım
Karanfil kokularına bürünsün umutlarımız
Munzur suyundan bir selam atalım, bu bitmek bilmeyen yalnızlığa
Gel yoldaşım gel, tanrılarından umut beklemeyi bırak
Gel biz içimizdeki tanrısal güce inanalım
Damla damla çoğalsın umutlarımız,
Damla damla sevdalarımız.
Bizi güzel sözler yanıltmasın bundan böyle
Biz, sadece ve sadece kendimize inanalım.
Yalnız doğmuşuz yalnız ölsek ne olacak,
İnan ki daha tanrısal, daha kudretli ve daha iyi,
Kimler attı bizi bu umutlara kimler?
Yalnızlığı kim yasakladı bize,
Şimdi ben en hırçın ırmaklardan daha öfkeli
Ve o kadar sıcak duygular içinde masum bir kız çocuğu,
Şimdi ben, sadece seni özlüyorum, bahar kokan güzel bir günde
Ve şimdi ben,  sadece seni özlerken öleceğim bir akşam.
O akşamın bitmek bilmeyen karanlığında,
Seni özlerken öleceğim sadece.

A.KADİR DOĞAN







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder