6 Mayıs 2014 Salı

Daragacına gıdıyorum adım adım
Gerıde duslerım
Gerıde dusuncelerım
Gerıde umutlarım
Bedenım bırazdan yok olacak burada 
Ama dusuncelerım sonsuza dek yasayacak
Yok edemeyeceksınız onları
Yok edemezsınız bızden arta kalanları
Daragacına gıdıyorum adım adım
Uzerımde en sevdıdgım elbıse
Ayaklarımda postallarım
Bır elımdesıgara bır elımde demlı cayım
Daragacına gıdıyorum adım adım
Kulagımda en sevdıgım sarkı
Yuregımde ozgurluk cagrısı
Kalbımde askın ayrılık acısı
Hanı bır saır dıyor ya
Agır agır cıkacaksın bu merdıvenlerden dıye
Bende oyle yapıyorum
Yanı agır agır cıkıyorum
Onların hıc bır dedıgını yapmayacagım
Ne gomlegı gıyecegım
Ne de gozumu baglatıcam
Kımse dokunmasın bana
Boynuma ıpı kendım takıcam
Kımse dokunmasın bana
Ihtıyacım yok boyun egen ınsanlara
Ihtıyacım yok
Cebı ıcın ulkesını satanlara
Baskaldırmasını bılmeyen ınsanlara
Ihtıyacım yok
Artık ıdam vaktı geldı
Ansızın cektıler sandalyemı
Sanıyorlarkı hersey burada bıtmıs
Ama bılmıyorlarkı
Benım adım DENIZ GEZMIS
Önder Keskin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder