3 Ocak 2015 Cumartesi

SEVGİLİNİN ARDINDAN

İsterim güneş batıdan doğsun,
Rüzgar aksın bugün, hiç susmasın
Bilirim ki mum yeşil, mızrak kırmızı
Bin değer yaratmış emek
Elimden kaymış tutamamışım bir masal gibi
Çiçekler şimdi ne renk
Kör olmuşum, görememişim
Elimden kaçmış bin emek, tutamamışım
Su gelip alsın seni, çırpınmasın artık gece,
Dilimde bir acı duyu, haydi bana bir çiçek ver,
Ben bakayım ona bir ömür boyu
Zaman bir dilimse sensizlik büsbütün
Hadi beni sevdiğini söyle, öldürme beni
Sıcak iklimlerden bir mevsim beğen,
Herhangi bir şeyler beğen, mavi olsun renkleri
Haydi çabuk ol, topla şu valizi, besle şu kuşu
Haydi çabuk ol, bir bardak su ver bana, kurumuşum
Haydi çabuk ol
Bir bakmışsın ben yokmuşum
Ezilmişim, bitmişim, tükenmişim,
Bana bir umut ol
Nasıl yağacaksa yağsın kar
Al gözlerimi bitir, ellerimi sakla
Düşürme beni elin diline,
Hasretim sana, bağırsam bağırsam duymassın
Çağırsam gelmessin, hasretim sana
Beni bu kadar umutsuz koyma
Gün gelir, bakarsın bir düş olmuşum,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder