6 Mayıs 2014 Salı

SONRASI YOK

Ve güneşin ömrü doldu geceye bıraktı yerini
Sardı dağları, çayırları şehirleri sardı
Öfkesiyle yaktı her yeri
Ve güneşin ömrü doldu geceye bıraktı yerini
Tam ortasındayız şimdi gecenin
Fakat fazla söze gerek yok
İlerlemenin şimdi tam zamanı
Gökyüzü kapkaranlık, hava hafif soğuk 
Tipik bir akşam serinliği
Gökyüzünde üç beş bulut, omuz omuza
Dışarda güzel bir yağmur başladı
Yağmur dedim şimdi aklıma sen geldin
Deliler gibi altında ıslanırdık hatırlıyor musun
Sana nice isimler arardım sen beğenmezdin
Beğendiklerini de ben söylemezdim.
Ne kadar boş boş konuşurduk dedikodu yapardık seninle
Saçma sapan ne varsa ceplerimize atardık öylece
Sonra mı
Dinerdi tabiki tüm yağmurlar
Sen saçımı kuruturdun ben yüzünü okşardım
İçimizden sevişmek gelirdi sonra
Sonra gece ölürdü güneş doğardı tekrar
Sen işe giderdin ben yalnız kalırdım.



A.KADİR DOĞAN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder